دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

شکر شکر شکر

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ق.ظ

از خودشون خواستم...

به خاطر راهی که خودشون می پسندن...

الحمدلله که خوب پیش رفت...

به سرعت و خوب. خدایا شکرت واقعا. الحمدلله....

خود استاد پیام داد و شروع شد حرف زدنمون. حالم بد بود. استادم فهمید. تهشم گفتن اگه اذیتی بگو بگم زود تموم کنن. گفتم اذیتم واقعا. ولی واقعا قصدم بی احترامی نیست. گفت میدونم گلم کسیم این فکرو نمیکنه. خیلی خوب پیش بردن. خود آسمونی ها...... سبکم. خدایا شکرت. الحمدلله.... الحمدلله.... الحمدلله.....

یا حسین.... بعد عاشورا تون اینطوری شد.

اینم یه تمرین ولایت پذیریتون بود حتما. مخلصتم ای جلوه عشق حق روی زمین....

یا امام کاظم

یا امام جواد

یا حضرت امیرالمومنین علی

امام رضا جونم...

علیکم السلام....

سلام آقای میرزا جواد ملکی تبریزی....

الحمدلله.

بی نهایت ممنونم ازتون.

الله من. عشق من. گل دلم..... جونمی....❤❤❤😘😘😘😘



من حیث لایحتسب...

هیچ وقت نمیتونم شکرت رو اونطوری که شایسته ست به جا بیارم یا الله...

و آن تعدوا نعمةالله لاتحصوها...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی