دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

یا علی مولا..

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ

یا علی مولا....

مولای من... آقای من...

یا مولا شما رو میخوام...

چقد این دو سه هفته که نبود اون زهرماری! ، حالم داره بهتر میشه. انگار میتونم بیام سمتتون. انگار دلم اومده پیشتون دوباره... مث قبل تر ها که میتونستم باهاتون حرف بزنم.

مثل ماه رمضون...

مولای من... یادتونه این اخرا مثلا از تولد خواهر زاده به این ور، چقدر بد بود حالم؟

مولای من... حس میکنم که دوباره به زودی قراره به دستش برسه. حالم بده.

یا مولا... نمیدونم قلبم واقعا مشکل پیدا کرده یا نه. نمیدونم این بی حالی ها و سیاهی رفتن چشم و گیجی سر و درد دست و کتف مال قلبه واقعا یا اینکه یه بی حالی ساده ست و رگ به رگی ساده.

ولی حس می کنم که اگه دوباره توی جمع و شرایطش قرار بگیرم، قلبم نمی کشه. حسش میکنم انگار. حس میکنم که مثل قبل نیست....

نمیدونم چی میشه....

مولای من....

فردا این آقای خواستگار... مشاوره... نکشیدن روحم... خودتون اگه این آدم اون آدم نیست، کمک کنید فردا تموم بشه مولای من.... آقای من....

حس میکنم روحم دیگه ظرفیت نداره که اون جریانا تکرار شه. و حس میکنم چقد انرژیم بالا بوده الحمدلله این اخیرا. گرچه روز سخت و دعوا زیاد داشتم اما حفظ ظاهرم خیلی خوب بوده، اما دوباره اگه بیاد اون لعنتی تو خونه...

+ این هفته قرار مسافرت با افسانه اینا.

خاله میخواد بیاره.

اونم میخواد بیاد.

می‌ترسم. حالم از این بده. یا مولا علی....

جلو اونا به خدا دیگه توانشو ندارم......... می‌ترسم که توی شرایط اینچنینی قرار بگیرم، دیوونه شم، و نفهمم چی به چیه دیگه........ می‌ترسم کار دیوونگی کنم..... یا مولا علی...

ویس علی مولا تو گوشمه.

علی مولا.... عید ولایت نزدیکه...فقط خودتون آقا.... فقط خودتون یا مولا.... کمکمون کنید. دستمونو بگیرید. قلبمونو بگیرید.

پایان نامه رو هم کمک کنید و همت بدیپ یا مولا علی.......

عاشقتم یا امیرالمومنین علیه السلام...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی