دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

این دُور ِ تکراری..

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

چه بگویم از تنهایی این روزهایی ای مهربان ترین؟....

+ انقد دلم میخواد نق بزنم.... اما بعضی عمیق ریشه در جانم دوانده است...

میدونم حال این روزا مو. در حال انکارم و اگر به داد خودم نرسم، مدتی دیگر با کوچکترین تلنگر، به شدت در خودم فرو خواهم رفت.... خدایا کمکمون کن.

خدایا کاری کن خوب شه حال ما....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی