دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

مشاوره های این روزا

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

روزای عجیبیه...

دیروز مشاوره کارورزی... اورژانسی بودنش و هر هفته وقت دادن و سفارش به منشی توسط دکتر.... حال این روزاش.....

حرف زدن با مامانش.... ای خدا....

امروز..

جلسه اردو جهادی امروز صبح. الحمدلله که شیدا و ساره اومدن. بعدش رفتن به سمت خوابگاه ش. بعدش سه تایی با فاطمه.... نخلستان.... الحمدلله. الحمدلله. الحمدلله...

خدایا خدایا خدایا....

نمیدونم چمه. خودت کمکم کن.... کمک همه کن خدا.

انرژی و معنویتم اومده پایین. خوب نیستم.

+ کارسودابه و معرفی دوست عزیزجان.

شب تولد امام رضا علیه السلام....

پارسال همچین روزی عروسیش... امسال همچین روزی..... کافه... اشکاش... حالش... حالش... حالش....

حرفای دکتر ک می‌گفت در معرض سقوطه. و مسخی و گیجی من.... نمیدونم چرا انگار باورم نیست....

دلم گریه میخواد

دلم گریه میخواد

دلم گریه میخواد

بعد از تولد روشا و اون پول پارتی لعنتی، انرژیم ب طرز قابل توجهی افت کرده... میل خودم ب خوردنش، تمایل دوباره م ب دود ... و حرف پدر دوست فاطمه.. ک احتمال داره به این راه کشیده بشه... 

خدایا خودت کمک کن.... فقط خودت. تنها خودت.

ب استاد گفتم باهاشون بحرفم یکم. گفتن پنجشنبه قبل مشترک و جشن. گفتم روز جشنه حرفای خوب بزنیم... گفتن از طرفیم بیرون بریزی قبل جشن...

نمیدونم. تهش گفتم هرجور خودتون صلاح میدونید و قرار. شد جمعه باشه توی پیاده روی مون إن شاءالله. ولی اونطوری فک نکنم بتونم خوب.

خدایا خودت کمک کن هرچی خیره... می‌دونی ک خودتو می‌خوام. هر موقع ک خیر هست رو خودت رقم بزن خدا جونمون...


+ امام رضام تولدتون مبارک باشه به خودمون عزیزدلمممممم❤❤❤❤❤😍😍😍😘😘😘😘😘.........

+ فاطمه امروز می‌گفت یه بزرگی میگفتن ک هرمی توی هرچی دلش رضا میشه، امام رضا علیه السلام باعثشن، چ بدونه طرف و چ ندونه....

خدایا .... الحمدلله 😘😘😘😘

+ کاری کن خوب شه حال دل ما ... ❤😍😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی