دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

تنها تو را می خواهم

شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ق.ظ

دلم تنگته....

دلم تنگته و فقط تو رو میخوام.

دلم میخواد از عالم و آدم دل بکنم....

دلم میخواد از همه دور باشم

فقط خودت

فقط خودت

فقط خودت

سیدی یا مولای، یا صاحب الزمان...

یا امیر المومنین....


کاش میشد بیام به کربلات و برنگردم....

چقد دلم تنگه. دلم چقد گرفته. چقدر دلم مشهد میخواد. کربلا. همه چی. چقد دلم میخواد دور باشم یه مدت از همه چی و همه کس. خودم باشم و خدا. کاش میشد برم کنار ساحل چند روزی و تنهایی. فقط برم. چند روز. فارغ از همه چی. ذهنم واقعا استراحت میخواد. کاش کاش کاش.....


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۵
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی