دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

یا الله....

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۵ ب.ظ

صوت مدرسه الف رو باید گوش بدم.

کاربرگ رو ویرایش کنم دوباره.

تا جمعه. فردا هم که کلا پرم. جمعه شب مسافر اگر خدا بخواد....

خدا جون دلم گلم خودت کمک کن قشنگم......

دلم یه گریه ی گندههههههه میخواد. منتظر یه بهونه کوچیکم فقط.....


+ دلم کتاب جنگجوی عشق رو خواسته. شاید به خودم عیدی بدمش. فعلا پول ندارم ولی خب إن شاءالله که بشه.....

یه کتاب هم از نشر چشمه سفارش دادم. از پابلو نرودا. کتاب اعتراف به زندگی. زندگی شخصیش باشه فکر کنم. کلی کار دارم امشب. بهتره که بلند شم انجام بدم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۶
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۱۶ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۴۱ *یه خانوم گل*
دل منم گریه میخواد ولی نمیتونم گریه کنم الان :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی