دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

ویولن . . .

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ

نمی تونم بگم چقد ذووووق دارم که ویولنم رو برداشتم... چقدر دلم براش تنگ شده بود.... چقدر حالمو خووووب کرد... هرچند خوبی موقت و کاذب.... اما چقدر حسش خوووب بود...

آهنگ تولدت مبارک رو دارم تمرین می کنم برای آذر بزنم، هرچند حرفه ای نیست! ولی خب دلیه.... هر چی خدا بخواد....

چقدر خوشحالم براش... هرچند به قول حاج آقای دوست فاطمه, کاذب باشه و موقت.... ولی فقط همین یکم...

الحمدلله...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۲۷ دی ۹۶ ، ۱۶:۰۵ آسـوکـآ آآ
ویولون خیلی خوبه
بعد تموم شدن درس حتما یاد میگیرمش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی