دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

نجوا با خدا...

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

دوستت دارم خدا...

+ فایل نجوا با خدا مراسم میلاد پیامبر مهربانی ها...

+ من تو را تا آسمان ها...

++ یاد صحبت آخرین بار حضوری میفتم با استاد... قبل محرم. نزدیک محرم. که گفتن که فعلا بیا بیرون و برو توی فضای محرم. به خودش توکل کن. به خودشون توسل کن.... کتاب که معرفی کردن...

چقدر دلم تنگه.... برای محرم.... حال خوب معنوی اون روزا....

حالا اما مراسمی که نیست... این بار شاید خدا میخواد بدون وابستگی به مراسم، دستمو بگیره و بکشه بالا.... مثل همیشه.

خدا جونم دوستت دارم. دلم تنگه برات خدا.

ببخش که ازت دور میشم هی. آخه مگه جز تو کیو دارم خدا؟

+ داشتم نجوا با خدا رو گوش می دادم یهو یه پیجی لایو گذاشت. اول رد کردم رفت اعلان ش رو. بعد یهو گفتم نکنه لایو مشهد باشه؟ تو دل شب و خلوت... رفتم. دیدم تلاوت قرآنه. آیه آیه و با معنی. عجیب وقتی میخوند آرومم میکرد. عجیب...عجیب... عجیب....

الحمدلله. خدایا قطره ی کوچیکی ام که فقط دوستت دارم. جز برای دوست داشتن تو و عاشق تو بودن ، زاده نشدم... الحمدلله که الله دارم... الحمدلله که تو خدای منی... تو الله منی... تو منت گذار منی... الحمدلله.

دوستت دارم یا الله...



+ حالا مثلا میتونم فردا خدا بخواد با حال بهتر روی ارائه کار کنم... چون هدف خداست الان... هدف الله هست. ای فدای تو همه بز های من...❤😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی