دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

نوع ششم

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

چی می شه که یه عده تصیم می گیرن که یه عده دیگه رو دق بدن؟

مگه یه لینک دیدن چقدر وقتت رو می گیره؟

چرا ذره ذره خون م رو می کِشی؟

چرا منو شرطی سازی نوع ششم می کنی؟ یه بار زجرکش, یه بار محبت...

میدونی با شرطی سازی نوع ششم چه بلایی سر آدم میاد؟

میدونی با این احساسات متناقض که لحظه لحظه خون م رو می خوره آخرش دق می کنم؟

مگه من خواستم منو بیاری این دنیا؟ که الان با مکانیزم جا به جایی حرص ت و خشم ت رو ناخودآگاه روی من خالی کنی؟

به من بگو من چه بدی ای در حق شخص تو کردم؟

جز اینکه عاشقانه می خواستم ت؟ جز اینکه همه می دونستن چقدر دوستت دارم؟

میدونی جیکار کردی با قلب و روح من ؟

نه.

مطمئنم نمی دونی . مطمئنم نمی دونی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی