دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

اللهم اغفر ای الذنوب التی تحبس الدعاء...

تو میدونی خدا که با چه سختی ای دارمت..

تو میدونی نمیخوام بد بشم خدا...

تو می دونی هدفم تویی خدا...

تو میدونی چقدر سرگردونم خدا....

خودت دستمو بگیر خدا....

خودت کمک همه کن خدا...

خودت ببخش منو خدا...

خودت ببخش گناهانی م رو باعث میشه دعام حبس شه تو زمین...

خدا خودت کمک کن....

من تو رو میخوام خدا 😭 . ولی میدونم دارم راهو کج میرم. دستمو بگیر خدا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

غریب و بی پناه و بی کس و تنهام.. ای ملجأ هر مطرود... خودت بغلم کن.... با همه بزرگی و رحمتت......

دوستت دارم خدا...‌....


+ فایل دوستی با خدا... صحبت موسی علیه‌السلام با شبان...

++ انتظار اجازه کربلا واسه ثبت نام و قرعه کشی...

+++ چهاردهمین روز... روز سه شنبه... چله سوره ملک... کد ۱۲... و در ادامه نیز ۳۳.....

خدایا کمک.....

دوستت دارم خدا...

من تو را تا آسمان ها... من تو را تا کهکشان ها...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی