دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

تعبیر خواب

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

واسه اون خوابی که چهارشنبه شب دیده بودم. هفته پیش. اینکه داشتم وضو می گرفتم و وسطش فهمیدم که اون آب نیست بلکه مشروبه!

امروز زنگ زدم اون خانمه که الناز معرفی کرده و خوب تعبیر خواب می کنه، گفتن که یه کاری رو می خوای بکنی که فکر می کنی خوبه اما خیریت درش نیست. بهتره با قرآن مشورت کنی و ببینی خیریت داره یا نه. طلب خیر کردن از قرآن. 

عجیب بود برام. هون لحظه که می گفتن اولین چیزی که به ذهنم اومد مشاوره بود. مشاوره با موسسه. اما بعد که قطع کردم دیدم چهارشنبه شب بوده، شاید واسه پیش طب اسلامی رفتن بوده، یا شاید حتی اون خواستگار که دیدمش دوباره باشه.

نمیدونم کدومه. ولی خب خواستگار رو که سپردم دست خودشون. هرچی خودشون بخوان. ظب اسلامی هم که گذشت. می مونه این مشاور... شاید بهتر باشه دوباره با قرآن مشورت بشه....

خدایا خودت کمک کن در مسیر خودت باشم...

گیج و سرگردون و حیرونم خدا.... خودت کمک کن... ان شاءالله....

+ دیشب خواب امام زاده ای به نام اسماعیل رو دیدم که هنوز نرفتم و دیروز عکسش رو دیده بودم!

خوا سقاخانه های حرم و امام زاده رو دیدم. گفتن خواب امام زاده افزایش ایمان یا حاجت گرفتن به وسیله اون امام زاده هست .

خدایا خیر بر کلام و نگاه و رفتار همه مخوصا بنده حیر پر از گناه جاری فرما

الهی آمین..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی