دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

نیاز دارم خالی کنم خودمو...

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

خوبیش اینه که فین فین م می ره به حساب سرما خوردگی...

+ خدا دست گذاشته رو بدترین و شدیدترین نقطه ضعف من...

چیزی که اصلا در مقابلش توان ندارم... و اشکم در میاد... اشک اشک اشک...

حس میکنم این همهههه سال حرف نزدن درباره ش بسه. دلم میخواد برای یکی تعریف کنم و همه هق هق مو بیرون بریزم... دلم میخواد هیجان م رو خالی کنم... ولی کسیو ندارم...

پیش مشاور می تونم و استاد. که مشاور فعلا نمی تونم برم و کلا به خاطر شرایط های کاری ممکنه با هم رو به رو بشیم نمیتونم برم. استاد هم فکر میکنم فعلا حوصله انرژی گذاشتن اینطوری برام رو نداره و وقت هم نداره.

بی نهایت خسته م. فرسوده ست روحم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۴
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

سلام.

سرویس فارسی اشتراک لینک

وطن لینک ابزاریست برای خواندن و اشتراک گذاری لینک های داغ و جالب

vatanlink.com



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی