دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

خدایا بغلم کن....

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ق.ظ

ممنون خدا که با اینکه نزدیک دو ساعت خوابیدم اما واسه نماز صبح آنقدر سرحال بیدارم کردی...

خدایا ممنون.... شکرت مهربون ترینم....

خدا نگران بابام...

خودت کمک کن خدا...

خودت کمک کن مشاوره ش خوب باشه.... راضی باشه.... ادامه بده... چیزیش نشه خدا....

خدا ممنون هی فرصت می خری برام...

+ پنجشنبه شب با استاد حرفیدم. وسطش رفت و گفت مهمون داره. الان جوابمو داده...پیشنهاد کرده با مشاور خانم موسسه صحبت کنم.

ولی واسم سخته الان. نمیدونم بتونم یا نه. اینکه بخوام از احساسی و حساس ترین اذیت کننده ی این روزام حرف بزنم اما نخوام بازش کنم... دلم هم نمیخواد بازش کنم همه جا... واسه آدمای زیادی... اونم مثلا توی موسسه اگه بخوام به لطف خدا سالیان زیادی اونجا باشم....شاید برم پیش مشاوری که پارسال می رفتم پیشش...

خسته م...

سه شنبه پیش غبار روبی امام زاده بود... بی نهایت عالی بود... از صبحانه و تیرکش گرفته... تا حال و هوای صبحش... تا جارو کشیدن حیاط و زیارت عاشورای پر از حال خوندن و تقدیر از خانواده های شهدا و بعدشم غبار روبی و داخل ضریح رفتن... تبریک زدم تسبیح و مهر جدید کربلا.... اون نذری رو گرفتن... یه جوری که تموم شده بود اما یه خانمه ای جور کنه برامون و بده سروناز بگه با هم استفاده کنید... توش گل خشک و آب نبات و ... . ناز ناز ناز....

خدایا شکرت واقعا... الحمدلله.... الحمدلله....

فردا یعنی یکشنبه إن شاءالله نظافت هست که خدا بخواد و توفیق بدن که بریم...

اینکه وقتی واسه ثبت نام رفته بودیم با سروناز هوس نون و پنیر و چای کنیم و سری بعدش همونجا صبحانه بخوریم همینوو.. واقعا خدایا شکرت...

+خدایا نگویم دستم بگیر

عمری ست گرفته ای مبادا رها کنی......

+ خدایا خودت کمک بابا کن....

خدایا خسته م.... بغلم کن...یه بغل بی‌دغدغه....

خدایا....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی