دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

اللهم إنا نشکوا إلیک 😭

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ق.ظ
بسم الله...
هیچ وقت از ارجاع خوشم نمیومد...
چه اون وقتی که سوم دبیرستان بودم و خانم زمانی گفت این ویتامین هایی که میگم رو بخور و مصرف کن, اگه جواب نداد شاید لازم باشه ارجاع بدیم.....
از شرایط سخت اون روزا... از درماندگی اون روزا....  از اینکه نمی دونستم چیکار باید کنم.....
حالام همونه...
بعد از چندین سال....
۶_۷ سال گذشته و من در مانده شدم..و سردرگمم و نمیدونم چیکار کنم... با کسی که اعتماد داشتم بهش در میون گذاشتم.. کسی که هم استاده هم دوست هم مشاور, نتیجه ش شد فکر کردن به رفتن پیش خانم کاف..
مطمئنم که خیر رو می‌خوان برای همه... فقط این مسأله واسه من تداعی کننده خوبی نیست....
حس می کنم مریض شدم...
حس می کنم روحم نیاز به پرستاری داره... اما پرستاری که به زخم روحم آشنا باشه کجاست؟
أین صاحبنا؟ أین دلیلنا؟ أین برهاننا؟ بابا أین بقیةالله ؟ 😭😭😭
اللهم إنا نشکوا إلیک... الله إنا نشکوا إلیک...
کجا رو بگردم؟ کجایی حجت خدا؟ کجایی بابا ی مهربونم؟ بیشتر از همیشه بهت نیاز دارم.... خودت کمکم کن.. دست پدری بکش بر سرم..
بیا و ظهور کن... بیا و عالمی رو نجات بده.... نجات....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی