دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

من حیث لایحتسب..همیشه...

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰ ق.ظ

امروز... شهادت امام رضا علیه السلام بود...

تلگرام ندارم...

بعد مثلا شب پریسا پیام بده ک امروز چله حدیث کساء ب اسمت بود...

بی نظیرترین حس بود...

اینکه دیروز موقع حضورت زدن کلاس دکر، یه خانمه برای ارشد ها دوتا مهر بیاره... از کربلا... چقدر دلم خواست و لبخند زدم...بعد امروز وسیله بردیم برای خانم ابهری...بعد یهو توی یه بشقاب سه تا مهر بیارن... سوغات کربلا.... برای مامان و هنگامه و بنده... الحمدلله... الحمدلله... إن شاءالله.... إن شاءالله...😭😭😭

توی همچین روزی دوتا نشونه فوق العاده و پر از حس خوب و واضح....

همه چی من حیث لا یحتسب بود😭😭

ممنون اباعبدالله الحسین علیه السلام... ممنون ک نشون میدید اینهمه هوامونو دارید... هوای من بی لیاقت...

ممنونم امام رضا علیه السلام جونم... خیلی خوب بود 😭... هرچی من بدم و کم مهر.... شما مهربون و غریب نواز 😭 ...

دیشب هم دکتر غلامی بگن شب شهادت حضرت امام رضا علیه السلام نوید سفر مشهد رو بدم... به تاریخ اواخر آذر إن شاءالله ❤😭..

السلام علیک یا غریب الغربا...

السلام علیک یا معین الضعفا...

السلام علیک یا امام رئوف...

اگه در قبال اینهمه خوبیتون کم نیارم عجیبه...

الحمدلله..و الحمدلله علی کل حال❤😘

+ کمک همه... کمک بابا... التماس دعای فرج.. إن شاءالله...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی