دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

چیکار باید کنم...

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

دو روزه حرف خودکشی می کنه

حالش خوب نیست

نگرانم از کم گذاشتن خودم

نمی‌دونم باید چیکار کنم

سرگردونم

حس میکنم لحظه مهمه... حس میکنم نمیشه صبر کرد... نمیدونم...

خدایا مث همیشه خودت کمک کن و به دلم بنداز چیکار کنم 😭😭...

چیکارش کنم.... می‌ترسم خدای نکرده چیزی بشه و تا ابد نبخشم خودم رو....

مامان هم حالش خوب نیست...

همه خرابن...

چه کنم با دل تنها؟ چه کنم با این غم؟ 😭

از این ناراحتم ک من چیکار می تونم بکنم الان.... ک کم نذارم... خدایا کمک... نگرانم.... خدایا خودت نشونمون بده راهو😭 مث همیشه...

امام رضا علیه السلام جونم.... قسمتون میدم ب همین شب شهادتتون... خودتون دلمون رو ب نور خودتون روشن کنید...😭😭😭

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی