دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

پست قبلی

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ق.ظ

بنیاد نشده فعلا


ولی همین ک بیان شده


دانشجویی مثلا... هرچی خودشون بخوان.


إن شاءالله.❤❤


آقای من


دنیای من


اللهم اجعل محیایٙ محیایِ من


من برای تو گریه می کنم


تو برای من


آقای من❤.


+ تبلیغ خیریه موسسه کلاس زبانمون رو توی یکی از پیج های پر فالوور و قدیمی طور اینستا دیدم. انقده ذوق کردم❤😍😘


خدایا شکرت بابت اینهمه نعمت که سر راهمون قرار می دی...


+ شنبه آشتی با باران


خداروشکر 😍


+ پدر بزرگ استاد فوت کردن جمعه انگار


امروز دوشنبه نشینی بود. چقدر مثل قبل! چقدر می خندیدن! عجیب! چقدر آدم می‌تونه خدایی باشه... چقدر آدم می‌تونه قوی باشه...❤❤...


فردا یا پس فردا دارن میرن آمریکا دوهفته.. خدایا سفرشون سلامت باشه إن شاءالله ❤ ...


√ آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست


هرکجا هست خدایا به سلامت دارش ❤😍😘...


+ خندیدیم با خانم ف مسوول آموزش درباره جذب دوره های جدید


اینکه استاد کلاس شبنم به استاد ما گفته فلانی شاگرد توئه؟ ک بچه هامو زیاد معرفی کرده...خندیدیم و مثلا مسوول آموزش می‌گفت واسه دوره جدید دیگه اعلام عمومی نمیدیم به تو میگیم سی نفرو بیار :))


با مزه بود خوب بود خداروشکر ❤😘😍.


حلوا خریدیم و چقدر استاد خوشحال شدن خداروشکر ... الهی روح پدربزرگشون در آرامش باشه❤ و توی بغل خدا باشن..


هی میگفتن چرا ما رو ترک کردی ، تلگرامو پاک کردی، تارک الدنیا شدی، چرا ما رو از خودت محروم کردی!!! حتی توی همون سلام اول... و این چیزا. به شوخی و اینا. خداروشکر واقعا.... الحمدلله..بعد میگفتن من چجوری این دوهفته ازت خبر بگیرم؟ به آذر پیام بده اون به من بده، بعد یهو گفتن اهاا اینستا😍.. گفتم آرهه.. خداروشکر... الحمدلله...


+ جواب آزمایشم اومد. همه چی خوب بود خداروشکر. هم چی. فقط یکم ویتامین دی کم بود. ولی نمی‌دونم چمه پس. مثلا همین سرگیجه ها و گیج شدنا. یهو خوابم گرفتنا. سردرد یواشی که کمه اما استمرارش زیاده..


خواب رفتن دست و پام زیاد و ...


حساسیتم هم.


احتمالا همون مشکل گردش خون ضعیف باشه.


امشب موقع برگشتنی گیج بودم :| . داشتم ایستگاهی که باید پیاده بشم رو رد می کردم!


یا اومدم بالا داشتم میرفتم سمت تاکسیا بعد یادم اومد مامان قراره بیاد و راهمو کج کردم :| .


+ تلگرامو ک پاک کردم، آدمای کمتری دورمن اما کمیت مهم نیست... خداروشکر ک همینا هستن... ممنون خدا بابت نعمتت. دلم نمیخواد دوباره نصبش کنم اما حس میکنم یه سری کارام مونده ک نیازه مثلا خانم بهاالدینی برای استاد پایان نامه م، یا کمپ شاید، یا دانلوپ یه سخنرانیها ک از سایت سخته و توی کانال ل راحتی در دسترسه. ولی نمیخوام وقتمو بگیره. حوصلشو ندارم هنوزم. اینطوری راحتم...


این روزا ب لطف خدا شعر حر رو پنجاه بیتش رو حفظ کردم، سخنرانی های حاج آقا پناهیان یازده شب محرم تموم شد، یکم ویس کلاس زبان، کتاب آشتی با خدا تموم شد، یکم جاذبه و دافعه خوندن و ... .


خداروشکر واقعا.... واسه همینه دلم نمیخواد برگردم...


نمی‌دونم.... تا خدا چه خواهد...


امشب برگشتنی با آذر حرف زدیم... خوب بود کلا... الحمدلله...

+ دیروز... سالروز شهادت شهید عزیز شهید رفیق به شمسی.... رفتن برای خادمی به امیدخدا.... دم اذان...إن شاءالله که بشه... إن شاءالله که توفیقش رو داشته باشیم ❤❤ با سروی...


خدایا ممنون بابت این نعمت خیلی خوبت... ممنون بابت همه نعمتات 😍😍


خدایا خیلی دوستت دارم.... خیلی خدا... خدای خودمی... نازدار خودمی...


عشق منی یا الله


مال منی یا الله


ماه منی یا الله


فدات بشم یا الله ❤❤❤😘😘😘😍😍😍

۲۲ آبان ۹۶


۲۲:۴۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی