دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

می دونم که حواستون هست...

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ

یه ماه در میون آن تایم و چند وقت زودتره!

این سری چند وقت زودتر بود!

فولی ک نه اما خب ترس افتاده به جونم از سر ضعف اون سری توی حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام.

+ خدایا...

میدونم حواست هست... خودت کمک کن خدا....

ظرفیت آدما زیاده... خودت زیادش کردی... ولی

امشب وقتی داشتم تست انریچ رو نمره گذاری می کردم.. خدا می‌دونه چه حالی بودم

چقدر قربون صدقه ش رفتم

چقدر مردم

چقدر بغضم گرفت...

خدایا خودت کمکشون کن....

بمیرم براش که آنقدر اذیته...

که هردوشون اذیتن..

+ درک همدلانه هم بعضی جاها اذیت می کنه!

+ سعی میکنم از وقت بهتر استفاده کنم به لطف خدا.

مثلا کتاب هنر درمان رو خوندن توی مترو و .. . ویس محرم تمام الحمدلله و ویس دکتر غلامی درباره حضرت سیدالساجدین علیه السلام رو یه شبش رو گوش کردم الحمدلله...

درس فردا رو خوندن و تست رو گرفتن و تحلیل کردن

کلاس تلفظ و فری دیسکاشن و گوش کردن وبسایت زبان بعضباش و کلاس و تلاش برای بودن کنار خانواده و ...

دلم میخواست برم کرمانشاه اما نمیدونم بشه یا نه..

دگرگون مامانم..

 خدایا خودت کمکش کن...

امشب باا چه شوقی می‌گفت آرزومه عروسیت رو ببینم... نه فقط لباس سفید... خوشبختیت رو....

خدا من نگویم دستم بگیر

عمریست گرفته ای مبادا رها کنی..❤😘😍

++ امشب با افسانه صحبت میکردن... دوباره حرف کربلا... دوباره اینک شاید برن ولی زمینی... دوباره اینکه ... الحمدلله...

مامان گفت دلت رو بهش خوش نکن ک اگه نشد اذیت نشی چون زمینی بابا نمی‌ذاره اما شنبه برو پاس ت رو بگیر ک داشته باشی... شد شد نشد هم بعد ازدواج...

هرچی خدا بخواد... عمیقا هرچی خودشون بخوان...

++ امشب زنگیدن برای نظافت فردا حرم... کلاس دارم...

+++ پیامک دادن برای غبارروبی.... وای مگه داریم... الحمدلله... خدایا شکرت.... آنقدر زود... الحمدلله... واقعا واقعا واقعا ممنوووون خدا جوونممم❤❤😘😘😘😍😍😍😍

+ محدثه دستبند از کربلا آورده... روش اسامی دوازده امام (علیهم‌السلام) + حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)... که توی بین الحرمین بوده... خدایا چقدر عالییی...😍😘 گفت ده تا عمود رو راه رفته به نیت من حقیر.... خیلی حس خوبی بود.... خیلی😭...خدایا شکرت... مرسی امام حسینم... مرسی حسین علیه السلام جانم....

++ یاااا حسین.... با همون لحن محرم...

الله مدد...

یا حسین نظر....

یا مولا نظر...

یا غریب الغربا نگاهی....

توکل به خودت خدا و توسل به خودتون...

إن شاءالله. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی