دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

دیروز.... صحبت با آذر...فرستاده ی خدا...

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

دیروز عالی بود ... خدایا شکرت...آذر... مرخصی گرفت و به خاطر من حقیر اومد .... ناهار آورده بود. میدونست دوغ دوست دارم، دوتا دوغ خریده بود. ای جانم که چقدر مهربونه...... بعدش تا باغ کتاب هم اومد باهام... یکم موند و بعد رفت...کل راه رو با هم حرف زدیم...درباره حال بد اربعینم... درباره حرف نزدنم...

کتاب آشتی با خدا رو نشونش دادم. گفتم اینه. همینطوری یه صفحه ش رو باز کرد. یهو خط آخر کتاب ص ۸۴ زیر یه جمله خط کشیده بودم و نوشته بودم بندگی... چشم گفتن.... که دقیقا قبلش درباره همین حرف می زدیم... اینکه اگه میخوای بنده باشی، خب نشده خب چشم.... اعتماد کن به مربی ت.... مربی ای که تو رو بیشتر از خودت می شناسه....

خیلی خوب بود.... خیلی....

رفتیم باغ کتاب. هنگامه و آنا هم خودشون اومده بودن. بعدش آنا اون کتابی که خیلی خوشم اومد ه بود توی کوروش ولی پول نداشتم بخرم رو خریده بود برام‌‌....رفته بود کوروش خریده بود... وای اصلا باورم نمیشه.... آنقدر حرکتش خوب بود..... آنقدر مهربون و با محبت....❤❤❤... خدایا شکرت😘😘😘....

حالم بهتره بعد از صحبت با آذر.... خدایا شکرت....

سال ۹۳ اون حال بد و اون مشهد یهویی.... دعاها و چقدر گریه کردنا... و بعدش دوره مهار های عملی رو رفتن... بعدش اینجا رو یکی از اون اعضا معرفی کنه.... بعدش بیای و بعدش اینطوری.... همه اینا از اون مشهد سه سال پیشه که تازه دارم برکاتش رو خیلی کم و در حد کوچیک و پایین خودم حس می کنم....

خدایا شکرت... واقعا شکرت خدا....❤❤❤😘😘😘

امام رضای عشق ِ جان علیه السلام.... دوستت دارم مولا....❤😘😘😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی