دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

بگیر این نفس های لعنتی م رو...

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ

غیرقابل تحمل شدم....

به طرز وحشتناکی غیرقابل تحمل شدم....

خودم هم تحمل خودمو ندارم....

شاید به قول فاطمه تاریخ مرگم باید قبل تر از اینا اتفاق میفتاد...

کاش بمیرم.... کاش بمیرم... چرا نمی بری منو؟

چی میخوای دیگه؟

تک تک آرزوهامو دارم چال می کنم... یه خنده عمیق از دلم رفته... یه شادی درونی...

چی میگم....

شادی نمی خوام...

تو که منو لایق نمی‌دونی.... لیاقت شهادت هم که ندارم... پس خودت منو سٙقٙط کن... خواهش می کنم ازت....

ببین دیگه هیچ دلخوشی ای ندارم... ببین همه رو خط زدم...

ببین تلگرامم رو هم پاک کردم.... ببین... از همه بریدم...

اما به تو هم نمی رسم...

تمومش کن.... تمومش کن... تمومش کن....

بکش منو.... بکش منو.... بکش منو...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی