دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

شهید عزیز جان

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ب.ظ

امروز... قرار با سروناز برای کلاس دکتر لیلای عشق.‌. نگاهش... خندیدناش❤❤😍😍

شیخ اشراق... نور... نورالانوار....

بعدش... حرف زدن با هم😍😍😍 فداشون بشم عشقمووو😍 مهربونم با محبت پر انرژی...‌ پشت ساختمون روی اون صندلی‌ها سه تایی نشستیم و حرف زدیم... سروناز صحبت کرد.

راهنمایی های قشنگ و نازش...آرامش وجودش... آرامشی که با حرفاش میبخشه به آدم...❤❤❤

قربونش بشم لپ در آورده هزار ماشاءالله 😍😘❤

بعدش فلفل قرمز و خوردنش توی دانشگاه اصلی‌... بعدش کافه واگن و چای دلچسب... حرف زدنمون... بغض و گریه ها... کی فکرشو میکرد بعد اینهمه وقت اینطوری خدا به هم برسوندمون؟ 😍😘😘😘😍

بعدش مزار شهدا... کالباس دادن ب گربه... عجله برای بی آرتی‌.. وسط راه پیاده شد برای مشاوره ک وقت داشت...❤

بعدش با مرجان و مراسم شهید عشق جان.... محمد رضای جان.... داداش کوچیکه.... 

بسته هایی که دادن... سربند  و علی اکبر که پر از معنا بود... شهید دهقان. و حضرت علی اکبر علیه السلام... شب حضرت علی اکبر علیه السلام محرم توی مراسم... که یکی از بهترین شبا بود...

شبیه ترین فرد به حضرت رسول (صلی الله علیه و آله وسلم)... 

پیکسل یا رفیق من لا رفیق له ک مرجان هدیه خرید واسه پشت گوشی😍

خدایا شکرت بابت همه دوستای خوب...

دوتا رفیق شهید...

اولی رو مرجان داد بهم... شهید تمام زاده و دومی شهید کریمیان...

إن شاءالله لیاقت دوستی باهاتون رو پیدا کنم ...❤❤😍😍😘😘

عکس شهید دهقان روی یه تابلویی بود، ایستادیم و خوندیم و توی دلم باهاش حرف میزدم.... خودش می‌دونه چیا گفتم... خودش...

بعدش اومدیم نشستیم... یهو یه خانمه اومد شماره گرفت. اولش فکر کردم خانم فضعلیه آشناست داره میاد جلو 😐 . کلا انتظار هرچیزو داشتم جز این... نمیدونم چجوری دیدنم حتی! کجا بودن!

داداش محمد رضا... خودت ردیف کن اگه خیره... می سپرم دست خودت ها....❤😘😘😘😘❤❤😍😍😘😘😘

خونه خداروشکر خوبن.

الحمدلله. خدایا شکرت.😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی