دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

آرامش با خودتون....

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲ ق.ظ

خیلی بی قرار شده بودم ... امشب... نشستم.. نشستم رو تختم... نمیتونستم بخوایم..

دنبال شعر خوانی محرم توی صوت ها گشتم... الحمدلله پیداش کردم... اولیش شعر خوانی حر... با فایلی که کانال آموزش گذاشته خوندک باهاشون...یکم بهترم کرد...ولی بازم نه...

یهو رفتم شعر خوانی شب دوم رو پیدا کردم.. خدا سر راهم گذاشتن.

بعد رفتم شعرش هم جستجو کردم و باهاش خوندم. وای چقدر عالی بود.

اون تسلیم و بندگی حضرت توی شعر... خطبه حضرت شب عاشورا بود...

بهم آرامش داد... بی قرار خودشونم و کلام خودشون بهم آرامش میده... چقدر زیبا... الان به نظرم اومد...

الحمدلله.... الان دلم ازون حالت بد آروم تر شده.. اشتیاق اما توام با آرامش...❤❤😘😘😘

خدایا شکرت ... حضرت عشق جان ممنونم ازتون...

امروز سهم قرانم، آیه آخر سهمیه م، آخرش این بود که

و عسی آن تکرهوا شیئا و هو خیر لکم...

همینه .... هرچی خودتون بخواید....

دل سوختگی برای شما... چی بهتر ازاین... همون شعره که الان خوندم و گفتم آرومم کرد، این بیتش که محتواش این بود که عشق بازی با خون همراهه وگرنه نمیشه داخل عرصه عشق شد...

الحمدلله علی کل حال...

+ بی خوابی! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی