دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

سروی جان...

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ
امروز !
اول آبان !
فکر می کردم چقدر دلم غصه دار از اون جهت باشه که در جریان بودم...
اما... اما...
آنقدر دلم غصه دار دوستم شد که خودم فراموشم شد به کلی. هی براش به بغض نشستم و هی سعی کردم که نبارم....
آخه بمیرم براش....
زندگی مشترکش... تازه دوماه گذشته.... چرا انقدر غصه؟
چرا کتک خوردن؟ چرا ترس از جانش؟ چرا زنگ زدن به پلیس؟ چرا چرا چرا؟...
خدایا خودت کمکش کن....
خیلی دلم غصه دار شد براش... و عجیب اینه برام که این دو سری آخر که همو میبینیم چقدر راحت حرف می زنه ... برام عجیبه و خوشحالم بابتش.. الحمدلله... البته که خدا کنه حال خوبشو بشنوم ازش... إن شاءالله....
کمک می خواست... زنگ زد استخاره گرفت... استخاره هم جواب قطعی نداد.
گفت اینور سختی داره اگه میتونین تحمل کنی برو اگه نه به صلاحتون نیست.
خدایا کمکش کن...
امشب هماهنگ کردم إن شاءالله چهارشنبه بریم دانشگاه با استاد لیلا جان صحبت کنه ❤😍😘
الهی که به یه نتیجه خوب برسه ... ❤😍😘...خدایا خودت کمکش کن.... به که چقدر این بشر بی نظیره... الحمدلله...❤❤❤😘😘😘😍😍😍
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی