دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

هله نومید نباشید...

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ

هله نومید نباشید که تو را یار براند....

کی باورش میشه؟

امام رضا ع جونم :((((

چقدر شرمنده م...

خدایا... ای فدای تو همه بزهای من.‌.‌.

تو راهم. دارم میرم سمت فرودگاه! کی باورش میشه؟.....

امام رضا ع جونم مرسی که با اینهمه بدیم دعوتم کردی :(((

وای خدایا.. چقدر دلم می‌خواست. خدایا. عاشق این آیه کتابتم‌...

و من یتق الله یجعل آن مخرجا من حیث لایحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه... آن الله بالغ امره قد جعل الله لکل شی قدرا...


یتق الله که نکردم... جز روسیاهی چیزی ندارم. اما خواستم یتق الله کنم. و... من حیث لایحتسب.... خدایا.... باورم نمیشه... دقیقا من حیث لایحتسب.... الحمدلله....

امام رضا ع جونم.... چقدر شرمنده م.

خیلی حس بی نظیریه که جمعه ازت بپرسن مشهد میری؟ بعد شنبه عصر بگن فردا فلان ساعت پرواز دارید. جا هم جور شده. اینم آدرسش. هزینه بلیت هم نمیخواد بدید. مهمون امام ع هستید....

آخه خدایا.....

#هله نومید نباشید که تورا یار براند...

مرسی خدا.... یاد حرف باران میفتم ک قبلنا گفته بود. چقد بهم ثابت شده همیشه.مرسی خدا...

اینکه به مو می رسه اما پاره نمیشه. دقیقا تو بدترین شرایط روحی.... خدا جونم... عشق دلم... مرسی خدا. مرسی مرسی مرسی....

از خودت میخوام بتونم خوب استفاده کنم از این سفر. نهایت استفاده رو إن شاءالله...❤❤❤❤❤😘😘😘😘

نمی‌دونم چجوری تشکر کنم حضرت عشق.... همیشه مهربان... مهربان ترین...❤❤😘😘😘

#در راه فرودگاه....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی