دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

خدایا شکرت😘😘

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم....

امروز... جلسه با دکتر خ.... برای پژوهش....

نمیدونم روی چه حسابی این حقیر رو انتخاب کردن...

مرسی شهدا.... شرمنده شهدا شدم حسابی.... إن شاءالله بتونم خوب از پسش بربیام و شرمنده شون نشم بیشتر از این.

چه گویمت که تو خود بخوان حدیث عشق....

خدایا...شکرت... الحمدلله...

استخاره ها....حاج آقا...

استخاره کلاس ک الحمدلله خوووب در اومد. خدایا شکرت. شکرت گل عشق دل من ...❤❤

گفتن که نفس کلاسا خوب نیست اما شرایطی دارم که دارم ازشون استفاده می‌کنم. فرمودن یه تشنگی ای دارم که می‌تونم ب کمک و عنایت خدا ازشون استفاده مثبت کنم... إن شاءالله که بشه...❤😘

استخاره وحودگرایی بد اومد! که البته عجیب هم نیست برام..

استخاره موسیقی رو نگفت پای گوشی. گفت ب امیدخدا حضوری. بعد گفت بد اومده و گفتن توی مسیری داره میوفته که الان به نفعشون نیست. چیزی ک شنیدم. یه جمله بود. عجله ای.

این مسیر چیه یعنی؟ همین پژوهش؟ حال و هوام؟ ارتباطم با خدا؟ و ...

یا بعدا ک عصر مامان گفت خاستگاره دوباره زنگ زدن، گفتم نکنه ازدواج؟؟

حالا ب امیدخدا فردا با فاطمه حرف میزنم... چون فاطمه هم گفت حضوری میگه برام عجیب بود.

قبل اینکه جلسه رو برم مامان ظهر گفت که زنگ زد مامان جناب خواستگار!

بعد قرار شده خود جناب به مامان زنگ بزنه.

مامان گفت زنگ زد و بابا هم خونه بوده.

شنیده. مثل اینکه تحصیلاتش حوزویه اما معادل ارشد. اما ملبس نمیشه. گفته خشک مذهب نیست. گفته با مختلط بودن و اینا مشکل ندارم اما اعتقاد دختر خانم چطوره؟ گفته برام مهمه. گفته کار فرهنگی میکنه.

خیلی برام عجیبه. ک بابا فهمیده. ولی میخوایم قرار بذاریم همو ببینیم!

نمیدونم.

عکسشو مامان داد بهم. فکر کنم از پروفایل ش. مثل اینکه شبستان حضرت معصومه س هست. چهره ش بد نیست خوبه. نمی‌دونم. هرچی که خیره به امیدخدا.

این هفته که نیستم. إن شاءالله توی هفته دیگه ببینیم همو.

به امیدخدا...❤ هرچی خودش بخواد... مرسی خدا.... اینهمه اتفاق خوب توی یه روز... الحمدلله....❤❤❤

زنگ زدن شون بعد اون همه حس نخواسته شدن...

به نظر از نظر اعتقادی شبیه بودن البته در حد حدس

مهم ترررررش خوب بودن استخاره موسسه❤

و اینکه شهدا افتخار خدمت گزاری م رو بهشون دادن...

زیارت شهدای مزار دانشگاه امروز بعد کلاس...

کلاس دکتر رو رفتن...

اردوی دماوند و دیدار با عالِم...


و خوش رفتاری بابا باهام برخلاف انتظارم!

واقعا خدایا شکرت... الحمدلله علی کل حال❤❤❤😍😍😍😘😘😘😘😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی