دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

بسه خدا... ۲

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ق.ظ
همه جا خداست....
# چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی...

+ خدا کاش بغلم کنی.... میخوامت خدا....
خدا بسه دنیا.....
دارم دق میکنم خدا....
++ فکر رفتنشون... تنهایی قلبم... دیدن این چیزا تو خونه....
• خدا کور نیستم. محبتا رو می بینم....فقط به نظرم بودنم دیگه فایده نداره...
+ خدا .... امشب بابا گفت کربلا نمی‌ذاره برم. دوستانه گفت. از محبت گفت. اما گفت اربعین نمی‌ذاره. گفت الآنم نمی‌ذاره 😭
خدا انگار امام رضا ع بهم نشون داد که اگه قرعه هم اسمم درمیومد اینطوری بابا نمیذاشت....
خدا بسه... خواهش میکنم بسه.... قلبم داره می ترکه خدا....
فکر رفتنشون... همه چی... بی فایده بودنم... همه چی.... تو این شرایط بودنم...بسه خدا... عمیقا بسه... مرسی خدا...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی