دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

خدایا... حس می‌کنم دیگه بسه...

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ب.ظ

حس میکنم دیگه وقتشه...

دیگه چیزی ندارم که انجام بدم....

حس میکنم باید برم....

حس میکنم که دیگه خدایا #بسه...

حس می‌کنم که خدایا.... منو تو آغوشت بگیر...

بذار آروم شم خدا....

حس می‌کنم که آخرشه... لطفا آخرش باشه...

حس می‌کنم که دیگه چیزی ندارم تو دنیا... چیزی نیست که دلم براش هُری بریزه... حس می‌کنم که خدایا.... تموم شه اگه میشه... 

حس می‌کنم که خدایا.... بذار رها شم از این وضعیت... نه از غم... به خاطر غمش نمی‌گم خودت می‌دونی...

به خاطر این نمی‌خوام تو این شرایط باشم و نمی‌تونم هم کاری کنم...خدایا... کاش بس باشه....

بیشتر از این زندگی منو نکُشه... خودت منو بگیر تو آغوشم خدا..❤😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۵
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی