دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

یا الله.... جانم به فدایت عشق ِ مهربون ترین...❤

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

باز آقا بطلب... که بیام به حرم....

شور و حال منی.... پر و بال منی... تو خیال منی...

........

خدایا....یا الله.... مرسی عشق جان دلم...

چهارشنبه با مریم اینا توی اتوبان یه بنر دیدم ک فقط رائفی پورش رو دیدم

تا اومدم بخونم رد شدیم ازش.

خیلی دلم می‌خواست بدونم استاد کجا برنامه دارن

خیلیم دلم میخواست امروز یه جای این مدلی برم.

بعد مثلا مرجان و خواهرش نتونن بیان ک منم نرم..گوشی زهرا هم خاموش باشه... که محدثه امروز ظهر اینو بفرسته...

قشنگ خدا داره میگه تا لحظه آخرم ناامید نشیم ک خدا همینجاست..❤️😍

یاد این آیه افتادم‌... که دیروز به استاد هدیه ش دادیم... ک استاد دعا کرد الهی در حق خودتونم مستجاب بشه... که ... که ....

که مرسی خدا.... ک از جایی ک فکرش رو نمی‌کنیم میرسونی روزی رو....

مرسی یا الله ... ممنون عشق جانم که هممممییییشه قلبمون رو آروم می کنی با نشونه هات.... درست وقتی که طناب به مرز پاره شدن می رسه...

إن شاءالله به زودی مشهد و کربلا خدا...

خدایا کاش رها شم. خودت میدونی چی میگم. من هرگز نمیتونم خودمو با ایشون مقایسه کنم. ولی دکتر غلامی میگفت آسیه نمیتونست با فرعون بمونه و از خدا خواست رهاش کنه از اون بساط گناه. و آسیه شهید شد. خدایا... آسیه نیستم. اما رهام کن. هرجور که خودت صلاح میدونید.. منو مال خودت کن خدای مهربون گل من...😘😘❤❤


وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۲ مهندس رضا عباسی
سلام
خدا قوت
دست مریزاد بابت این وب خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی