دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

دعا..و خواهش..و التماس...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

داداش ابراهیم سلام. سلام برادر بزرگتر و معنوی م.

امروز داشتم توی کتابت می‌خوندم که چقدر آدمایی ک بقیه ب فکرشونم نمی‌رسیده‌ توسط شما و رفتار و مهرتون هدایت شدن..

داداش ابراهیم خودت کمک کن.. برای هدایت عزیزترینام توی زندگی. برای هدایت پدر و مادر ک خودت میدونی چقدر مهمه....

خدایا...عزیزدل من...😘😘

برادر ابراهیمم.. ملتمسانه منتظر اعجازتون هستم...... من بدم اما شما ب بدی من نگاه نکنید.. ببینید اونا، پدر مادر م ، خواهرم، و بقیه, چقدر خوبن و چقدر نیاز دارن که خدا رو پیدا کنن. خودتون خوبیاشونو ببینید. منم چشم امیدم به رحمت خداست که کل عالم هستی رو گرفته. پس خدایا توکل بر خودت... توسل بر چهارده معصوم (ع) ت. و مخصوصا حضرت مهدی (ع) . و با خواهش ملتمسانه از برادر بزرگ م آقای هادی و برادر کوچکم آقای دهقان ....

خدایا...

عشق منی یا الله... روح منی یا الله... یا الله و یا الله...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی