دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

دعا... بابا...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

خدا جونم...

یا الله...

چقدر حالم بده. چقدر میخوامت خدا. نیازت دارم خدا.

خدا :((

خدا من چقد بدم ... چقد بدم خدا..‌‌‌.

چقدر مامان بابا منو دوست دارن و چقدر من ناشکرم. چقدر خودخواهم. چقدر خودبینم. چقدر پستم. خدا چقدر شرمم میشه از خودم. خدا بابا حالش اصلا خوب نیست. بی‌شک منم مقصرم توی این حالش.

خدا جیگرم کباب شد وقتی با چه غمی می‌گفت که کاش بخوابم و بیدار نشم. که چقدر دلم خواب ابدی میخواد. کاش من به جاش بمیرم خدا....

خدا فرصت جبران بهم بده. اگه چیزیش شه من می میرم از عذاب وجدان.

خدا قلبم سوخت و سوخت و سوخت وقتی که گفت روشا هم یه ماه منو نبینه یادش می‌ره... خدا خودت کمکش کن خدا.

خدا هیچ چی از شما بعید نیست. خدا خودت قلبشو ب نورت آروم کن و هدایت....

خدا من پستم آدم کن. بتونم خوب رفتار کنم. خدا حالم خیلی بده. خدا هدایت شه... خدا خودت میدونی چقد خصلت خوب داره. چقد آدم خوبیه... چقدر با گذشته. خدا خودت منم آدم کن. منه پست و حقیر رو.

چقدر ابله و پست و احمقم. ک اینهمه محبتشون رو ندیده میگیرم. خدا قلبم داره می می‌ره از فکر نبودنش... از فکر اینکه چقدر مقصرم. خدا بهم توان و فرصت جبران بده :(((((( 

خدا نذار تا آخر عمر خودمو نبخشم. نذار مث هنگامه بشه خدا. خدا خودت کمک کن :((((. خدااااا.....

خدا کاش سایه این مشروب لعنتی از سر این خونه برداشته میشد. اونوقت خیلی چیزا بهتر میشد. خیلی برکتا برمیگشت. خدا ولی الآنم میشه. با رحمت و نگاه شما همه چی میشه. خدا دل ب امیدخودت بستم. خدا از خودت میخام. خوب شدنش رو. و فرصت و توان جبران ب من حقیر رو هم.

خدایا خیلی محتاج نگاه و مهربونیتم مثل همیشه و خیلی بیشتر از قبل.

خدا.... قلب همه رو آروم کن. قلب من حقیر هم خودت با نور وجودت آرومم کن...😘😘

خدایا.....مرسی ک هستی. مرسی ک باهات حرف میزنم و مرسی ک می‌شنوی. مرسی ک می‌شنوی منو خدا...

خدا.... امشب گفتم سحر ذکر بذاره برای بابا توی گروه معجزه قرآن.

خدا اسم ش روشه. «معجزات قرآن». خدا من به معجزه ت ایمان دارم خدا. خدا دست خالی برم نگردون :(( . بابا خدا... بابا....

خدا سحر ختم قرآن امشب رو دعا برای بابا هم گذاشت. خدا خودت کمک کن. من ایمان و امید دارم به درگاهت نفس.... :((❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۵ نوید شریفی
وای قلبم درد گرفت خوندم!

اروم باش....انشاالله خدا دعاتو میشنوه. و اجابت می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی