دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

استخاره...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

برای کلاس فردا استخاره گرفتم. چون استخاره قبلی برای شمس رفتن , در اومده بود ک خوبه اما فعلا اقدام نکنم، زمانش کوتاهه ولی ک باید صبر کنم برای اقدام. و مورد دومشم اینکه به مواردی که بهم مربوط نیست فعلا وارد نشم.


خب برای این کلاس استخاره گرفتم ک ببینم وقتش هست یا نه. همون طور ک حدس میزدم خوب نبود. یعنی بد بود. گفتن که دلیلشم اینه که شما دقیقا راه درست رو میدونید ولی نمیخواید قبولش کنید و این اشتباه بعدا براتون مشکل پیش میاره.

به حرمت حرف شما نمیرم خدا‌. کلاس بعدی ک مشترک هم هست ک چقدم دلم تنگشه، میفته ب زمان اردو دکتر جعفری. کلاس بعدیش میشه ۲۶ مرداد. إن شاءالله که تا اون موقع درست بشه. خدایا من نمی‌دونم منظورت از راه درست چیه ک دقیقا میدونم؟ کلاسمون عوض کنم؟ یا همون آخر مرداد منظورتون بود؟ یا مشترک ۶؟؟؟ خدایا کاش همون آخر مرداد باشه.... خدایا خواهش.... کمکمون کن. همه دنیا بگیرن از من، خدامو که نمی‌ذارم بگیرن ازم....❤❤❤ خدای من شمایی یا الله. نمی‌ذارم دنیا ازم بگیرتت. خودتم کمکم کن یا الله... عشق جان...😘😘❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی