دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

نیمه شعبان امسال...

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ق.ظ

قشنگ حس میکنم مودم میاد پایین خیلی و بی دلیل هم میاد. یعنی بی محرک. وگرنه بی دلیل که نیست!

این جور موقع ها بیشتر به قدرت و بزرگی خدا پی می برم. وقتی همیشه خوبه و مثلا چند روزی ترشح یه هورمون تو بدنت کم و زیاد میشه انقد تغییر حالت میدی. ببین چقدر بزرگ و حکیم بوده که همه چیو سرجای خودش قرارداده و آفریده. به. عجب خالقی ❤

این چه عشقیست که در دل دارم ❤❤

دوستت دارم خدا..❤😘😘

امام زمانم. ولی من.

شمس، جشن امروز فاطمه اخ، همه همشون یه چیزو میگن. دوست داشتن و عشق شما در راستای عشق به خداست. دوستون دارم آقا... کاش روزی بتونم ادعا کنم عاشقتونم. عاشق شما و خدا....

مرسی از دعوت و هدیه های امسال آقا..کبوتر آبی, یک روز می افتد آن اتفاق خوب...کتاب آوای انتظار، لیوان مدل کافه ای و روزنامه شما... مرسی از کیک های تولدتون...❤مرسی از شربت و رزق های امسال آقا ....❤

مرسی پنجشنبه شب تا یازده توی شمس بودم. مرسی اقا ک اجازه دادید دستام یه کاری کنه براتون، اما با دلم و وجودم...❤ آقا دوستون دارم😭... ببخشید مولا.... روسیاهم.... چقد اشکت رو درآوردم..... چقد شرمندم آقا....😔

دوستت دارم عشق جان...❤😘😘

+ تا کی به تمنای وصال تو یگانه...❤😘😘😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی