دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

امشب

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ق.ظ

امشب حالم خوب نبود. اذیت شدم. مامان صدام کرد برای شام. رفتم دیدم دوباره شیشه هاش رو اپنه. اذیت شدم.

دلم تنهایی میخواد. کلافه م خیلی. مخم هوا می خواد. احتمالاً آخر هفته برم پیش دوستم مسافرت. همون چند ساعت توی اتوبوس ش هم دوست دارم حتی.

خدایا شکرت. 😘

+ زودتر جزء از کل رو تموم کنم. برم سراغ کمی دیرتر. دلم می خوادش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

گاهی وقتا خدا همه رو از مادور میکنه تا یکم باهاش بحرفیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی