دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

رانندگی امروز

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ

امروز خداروشکر کلیی رانندگی کردم و دوسش داشتم به لطف خدا... خدا خودش کمک می‌کنه.

رفتم پیش الناز و از اون اونجا رفتیم همت و جردن و دم برگراتور و بعد ونک و نیایش و دوباره رفتیم که دور بزنیم که دم نیایش رو بریم که خروجی رو رد کردیم و رفتیییم و خروجی سعادت آباد و بعد گم شدن اونجا و بعد دریا و بعدش صنعت و بعدش همت و بعدش صیاد و بعدش بابایی و بوستان یاس و استخر و مسجد و بعد مزار شهدای عزیز ِ عشق❤... و بعدش اونجا کلی حرفای خوب زدن و رسوندن الناز و خودمم برگشتم و اومدم پارکینگ و الحمدلله خوب پارک کردم خداروشکر.

خدایا مرسی که کمکم میکنی. خودت میدونی هدف و نیتامو ... 😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۶
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

گویا خیلی پولدارین :) صرفا به خاطر اینکه پولدارید کامنت گذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی