دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

:)نماز؟!

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

حالم خوب بود.

یعنی چیز خاصی نبود.

اما

این هفته

چند بار از اون لعنتی کوفتی خورد ؟

این هفته چند بار من مردم؟

این هفته....

داره زیاد میشه ، نه؟ :((

.....

فکر کنم منم خوردم ، نمیخواستم، فکر کنم رو جای آب ریز اثرش بود و ب لبه ی بطری م گرفت... منم از بطری م اب خوردم...

یعنی تا چهل روز نماز نخونم؟

یعنی .... ؟

قلبم ... شکسته خدا ....

امام حسین.... در جواب همه این طعنه ها ب کربلا، من ازت کربلا میخوام اقا :(((((

استانبول... کربلا.... خواهر....

مشاوره... کودک.... مسخره.... بی لیاقتی... سکوت...

پنج تا شب یلدا... امروز... شمس.... جشن... ویس... اهنگ.... عمل صالح.... گریه...هنوز چشما سوز.... خسته...

استرس شنبه... هنوزم گریه.... :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۰ مهدی امینی
چرا استرس شنبه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی