دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

عازم إن شاءالله...❤

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ق.ظ

اگه خدا بخواد، اگه آقا قبول کنه، إن شاءالله فردا مسافر مشهدشم....

خدایا شکرت.... چقدر منتظرش بودم....❤❤❤

+ امروز رفته بودم سالن برای لیزر، بعد اتفاقی گوشیم رو جا گذاشته بودم، بعد مامان میخواست بگه که کجا هست، زنگ زد اونجا، بعد خانمه گفت عه مجردی؟ اتفاقا الان این خانم ازم پرسید که مجردی یا متاهل من فکر کردم متاهلی‌.

خندیدم گفتم مجردم‌.

فعلا همین. خانمه خوشگل بود، مخصوصا چشماش 😍❤

+ کسی که به خدا توکل کنه باکی از چیزی نداره.....❤❤❤خدایا شکرت❤😘😘❤😍

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۸
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی