دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

دیداااار دلچسب❤

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ

رفتیم استاد مهربون و ماه و خوشگل و عزیزدلم رو دیدیم....

از دور شناختم. وقتی میخواست به سمت کلاس بیاد.

بعدش حرف زدیم کلی :8:😍😍😍❤❤❤

فداش بشم من.... که سرکلاس گریه ش گرفت و اینکه چقدر فشار روشه.... قربونش بشم من عسلکم....

+ سرکلاس یهو یه چیزی گفت!

که به نظر من خیلی هم ربطی به درس نداشت!

حس کردم با من بود.... گفت که:

« خدا یه موقع برات تنهایی میخواد، تنها باش» .....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی