دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

تعصب!!

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ب.ظ

بهم گفت خر تعصب....

منم عصبی شدم، جیغ کشیدم، داد زدم، حس می کنم تا مرز سکته رفتم! جوری که من یهو سردرد گرفتم و رگای سرم شروع کرد نبض زدن ...

هنوزم میزنه حتی.

تو همون حال یهو غزل بهم خبر خوش داد. خداروشکر حالم بهتر شد.

یکی اومد ازم عکس کتاب مورد نظر رو خواست.

میخوام برم شعر بخونم... روحم شعر می طلبه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی