دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

عید غدیر....

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

مهمونی دعوت نشده بودم.

شب سختی بود،

تنها بودم....

بابا مشروب خورد،

غزل رید بهم....

همه جام درد میکنه....

امروز خوردم زمین...

از غروب همش دارم گریه میکنم ، کلی توی بهشت زهرا ، بعدشم از حرفای غزل.... دلم شکست؛ خیلی....

هنوزم که هنوزه گریه م میاد...

از من یه هیولا ساخت، کسی که دق ش میدم نمیذارم بهش خوش بگذره زهرمارش میکنم خوب تا نمیکنم و و و .... 

چقدر دلم میخواد از یه ادم نزدیک بهم هدیه بگیرم...... پول که نشد هدیه....

چقدر تنهام............. چقدر زیاد زیاد زیاد زیاد تنهام 😭😭😭😭

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۱
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی