دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

اولین کلاس موسسه ۹۷

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۱۹ ب.ظ

دیروز صبح امام زاده الحمدلله.

اون خانمه ک شیطونه و پر انرژی رو دیدیم. گفت کنار ضریح امام حسین علیه السلام یادتون بودم! خیلی عجیب بود. الحمدلله......... یا حسین... حسین من....

بعدش برگشتنی اون خانمه ک مسوول هم هستن، فهمیدن ک صبحانه نمی مونیم. همین که فهمیدن هم خودش عجیب بود....یعنی قطعا یه اراده ای در کار بود. پارچه متبرک حرم حضرت معصومه سلام الله علیها رو دادن بهمون. گفتن انگار عید اونجا بودن و حتما قسمت بوده که روز شهادت پدرشون بهمون برسه.... عجیب بود. الحمدلله. خدایا شکرت. بعدشم موسسه و درس رفق و مدارا. اینکه چون صبحش اونجا بودم. دیر رسیدم اما شروع نشده بود. تا رسیدم سلام اینا کردم شروع شد. الحمدلله. بعدشم پشت بوم چند تایی. اینکه استاد وقتی ب لطیف بودن مثلنی م می خندیدن، سر جریان ایده های تولد استاد, ک استاد در جریان نبودن، ای جانممم یهو ب قول آذر جدی دفاع می‌کردند. اینک خودش می‌دونه خط قرمز است کجاست. قبلشم درباره روحیه کتمانم صحبت میکردن ک انگار نمیخوام نالطیفی م رو نشون بدم. نمی‌دونم. فکر کنم. بعدشم شهر کتاب و پارک دمش با آذر... 

صحبتای دیروز کلاس ک چقد بهم میخورد. و حتی همون حرفی ک استاد روز قبلش تلگرام بهم گفته بودن. تا ابراهیم نشدی تو آتیش نپر... هی بحث همین چیزا. حس کردم چقد میخورد بهم. و دوباره بیان شدن این جمله.....

الحمدلله.

+ یه حال خنثی ای دارم! یعنی حوصله جمع ندارم. ولی بی حوصله هم نیستم. دقیقاااااا حس میکنم لطافتم کم شده. ب خاطر شرایط و کم شدن معنویتم از اون قبلی که بوده شاید....

خدایا کمک کن...

امامم...

امامم به حق این عید عزیز ک امشب شبشه....شب مبعث... به به.... الحمدلله.

خدایا کمک کن از فردات به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. إن شاءالله. الحمدلله. خدا جونم.... 

فردا قبل جشن دقیقا، وقت مشاوره دارم. خدایا خودت کمک کن. کمک کن هرچی خیره جاری شه بر قلب و فکر و زبانم...کمک کن خوب پیش بره خدا. کمک کن بعدش از جشن بتونم استفاده کنم. یا رسول الله مدد....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی