دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

تئاتر.... خدا.....

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ق.ظ

خیلی دعا میکردم... عمیقا از خدا می خواستم که کمک کنه چیزی نشه.... لج نگیره خواهرزاده... خواهر عصبانی نشه... و .... و کلا خوب پیش بره....

از صبح استرس ناخودآگاه و دل پیچه داشتم! خداروشکر.... واقعا دست خدا رو می شد حس کرد.... ممنون خدا جونم... قربونت بشم، گل قشنگ نازم... دوستت دارم خدا جون گل دلم....

صبح خونه مینا دوست هنگامه. خداروشکر روشا خوب بود.

بعدش تئاتر. اونم خداروشکر خوب بود.

بعدشم چیز فود. اونم خداروشکر خوب بود.

اومدیم دم خونه هنگامه اینا. خودم تا خونه اومدم. حدود ده شب بود فکر کنم. یه مسیر کوتاه... ولی چقدر دلم تنگ شده بود برای رانندگی.... بعد از چندماه نشستم؟ چقدر حس خوبیه خدا.....

اگه خسته نبودم میرفتم تا خونه افسانه اینا که مامان اینا اونجان امشب.... دقیقا اون سر شهر.... رانندگی و شب.... خدایا.... کاش اگه خیره روزی بنده هم کنید...... إن شاءالله.....

توی تئاتر... مهسا و ریحانه و آذر و استاد و سمیه سادات و عالیه.

چقدر آذر خوبه. ولی نباید خیلی بزرگش کنم برای خودم. تخم مرغ شانسی و پاستیلی که دادن...

اومدم خونه دعای یستشیر...و چقدر این دعا خوبه. ممنون خدا جونم. ممنون واقعا. الحمدلله. بغضم ترکید... بغضی که نمی‌دونم از چی بود... شاید از شدت خوب پیش رفتن امروز... شاید از دلتنگی برات... دلم گرفته برایت ها... از اینکه چقدر به دل این حقیر راه میای خدا جونم.... از اینکه وقتی هدفت خدا باشه، چقدر عجیب راه می ندازه کارا رو.... چقدر خوب همه چیز خوب پیش می‌ره... الحمدلله...

بعد دعا، ویولن تمرین کردم. یکم دمو ضبط کردم! خداروشکر بهتر یاد گرفتم بزنم اینی که مد نظر هست رو...

نمی‌دونم کار درستی هست یا نه کلا.... حالا ضبط میکنم و از استاد م سودابه می پرسم.... هرچی که خیره.... هدف خداست.. و هدف خوشحال کردن بنده مهربون و عزیز خداست.....‌.

دوستت دارم خدا جونم.... دوستت دارم یا الله...

یه چیزایی هست که باید ادامه مطلب طور نوشته بشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی