دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

می‌خواستم بهتون بگم که ...

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

میخواستم بهت بگم که نمیدونم این درد چرا هست، اما ازش نمیترسم.

می‌خواستم بهت بگم که یعنی میشه این درد منو به تو برسونه؟

کمکم کنه بیام بغلت؟

می‌خواستم بهت بگم که یکم اذیت هستم ، از اینکه نفسم تنگه، سمت چپم درد می کنه، بی حالم، ولی اگه منو به شما برسونه عاشقشم. عاشق هرچی از جانب شما باشه.

میخواستم بگم قربون اون دردی بشم که شما بهم دادی... که شما بهم میدی...

می‌خواستم بگم که خودت مشخصش کن اگه هرچی قراره بشه...

می‌خواستم قربون این سنگینی رو سینه م بشم که نمی‌ذاره نفس بکشم...وه که چقدر شما رو عاشقم من خدای عشق دل من...😘

می‌خواستم بگم اگه جدی نیست کمکم کن بتونم درس بخونم، اگه هست هم که هرچیزی خودتون صلاح می دونید. دوستون دارم خدا جونم. بوس بوس بوس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی