دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

گذر از دوره خشم به بخشش

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

این عالم خیلی عجیبه و خیلی پیچیده ست. واقعا پیچیده ست.

به این فکر می کردم که چرا سرو جواب پیامک تبریک تولدش که بهش داده بودم رو هم نداد!

ناراحت بودم. هنوزم سختمه. یاد باران افتادم. اینکه اونم نتونسته بود نمیدونم کدوم کارای منو ببخشه!

به ذهنم انداختن شاید اینا برام پیش میاد که بهم نشون بده چقد کینه و چقد خشم بده و چقد اطرافیان رو اذیت می‌کنه... اینا برام پیش میاد که زودتر کمک کنه خوب شم به امیدخدا. إن شاءالله. با این که از بی مهری این دو دوست دلم گرفته اما اینم بخشی از زندگی و روزگاره. شاید باید دوستای جدیدم رو با دقت بیشتری انتخاب کنم. و اینکه دوست کلا یه نقطه ست توی دنیا در مقابل رسیدن به پروردگار. إن شاءالله.

خدا جونم فقط خودت.... فقط خودت مهربون ترینم....

دوستت دارم یا الله... عاشقتم یا الله.... عمر منی یا الله... جون منی یا الله....❤❤❤


اینم حتما بخشی از مسیر رشد بنده ست.

هرچی تو بگی، هر چی تو بخوای...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۸
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی