دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

میدونم حق ندارم ولی گله دارم..

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ق.ظ

میدونم خدا بد شدم و ناشکریه...

ولی تو بگو دلمو به چی خوش کنم؟

تو اوج جوونی، نه یه همدم، نه یه رفیق، نه حتی یه ماشین که یکم حالمو خوب کنه این استقلال و خلوتش، نه یه ازدواج خوب به خاطر شرایطم، نه حمایت خانواده، نه یه حال خوب... هیچی هیچی هیچی...

تو بگو دلمو به چی خوش کنم؟

تو بگو دلمو به چی این زندگی بند کنم؟

تو بگو چجوری خودمو بکشونم واسه ادامه زندگی؟

اونم با این شرایط اعتیاد و مسائلش... با اون پی تی اس دی ِ یادگاریش برای من....

تو بگو چجوری به خودکشی فکر نکنم خدا؟ تو بگو یه دختر تنهای ضعیف کم تجربه چیکار می‌تونه بکنه وسط این همه حال بد؟

دیگه کم آوردم. کم آوردم خدا. می‌خوام بشینم ببینم تو برام میخوای چیکار کنی....

خسته شدم خدا. روحا و جسما عمیقا خسته ام. دستمو بگیر. کمکم کن... یا جبار، یا رفیق، یا طبیب...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
ترانه زندگی

نظرات  (۱)

۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۴۹ فاطمه باغملکی
توکل کن ب خودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی