دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

یا زینب سلام الله علیها

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ق.ظ

کتاب جنگجوی عشق رو دارم می خونم خداروشکر.

امشب یه چند خطی بود درباره زن بودن... درباره جنگجو بودن زن.

یاد حضرت زینب سلام الله علیها افتادم. شب وفاتشونه امشب.

اینکه همچین شبی باید این چند خط خونده بشه... مثل روزی آدم می مونه . . .خدایا شکرت. شکرت یا زینبم...

توی آرام هم گذاشته شد. سودابه بعدش کلی متن و عکس و موسیقی و فایل فرستاد. درباره صبورترین بانو ی عالم... درباره‌ی مرد ترین زن عالم....

یا الله... یا زینب....

دستمون رو بگیرید حضرت. صبر می‌خوام ازت. صبورم کن.... صبورم کن... صبورم کن.... صبورم کن اما نه در مورد فراق مهدی م.... که من صبر تو ندارم یا زینب. یا زینب شفاعت ما رو کن که پدر عالم زودتر ظهور کنن... شما که معلم خصوصی تون خدا بوده. عالمه غیر معلمه رو امام بهتون گفتن. پس یعنی علم لدنی. یعنی شاگرد خصوصی خدا بودید یا زینب.... زینب من... شفاعتمون کن و ظهور رو بخواه....  یا زینب. 

صبر می‌خوام ازت

صبر می‌خوام ازت

صبر می‌خوام ازت..

یا الله

یا حبیبی یا مولا

یا مهدی... مٙهدی من... یا مولا....

یا زینب...

امامم تسلیت میگم بهتون...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی