دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

شکر خودت که دارمت...

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ق.ظ

ممنون که هستی خدا جونم.....

تو همین سکوت شب... حرف زدن برای خودت.... دوستت دارم....

چقدر آرامش بخشه این سکوت وقتی برای تو بگذره.....

دوستت دارم خدا.....

دلم میخواد انقد بزرگ شم که بتونم بمیرم برات.... کمترین کاری که از دستم برمیاد برای این همه جمال و جلال ِ بی نهایتت ... ❤😘

+ داری منو با قرآن ت دوست می‌کنی. دوستت دارم. ممنونتم...

ای که مرا خوانده ای

را نشانم بده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی