دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

دل شکسته

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

خداروشکر از صبح پای ارائه نشستم. إن شاءالله خوب پیش بره.

+ محکومم.... به دیدن مستی ش...چه قشنگی ای میتونم توش پیدا کنم... واقعا چه قشنگی ای...

دلم شکسته خیلی...

خیلی پر از گریه م.

با کوچکترین تلنگر اشکم در میاد. اما بازم یه هق هق اساسی میخواد دلم... به این راحتی سبک نمیشم...

+ مشاور رو رفت دیروز. جلسه سومش. ولی وقت نگرفته. گفته خبر میده. هیچی دیگه... هیچی....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۶
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی