دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

لا اله الا الله❤

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

دل من لا اله الا الله...

لا حبیب الا الله...

لا اله الا الله...

+ کاش باورش کنم......


++ کاش توی مراسم جشن چهارشنبه ، خوب استفاده کنم... ببارم... مثل جشن غدیر امسال.... کاش آروم بگیرم... کاش آروم بشه این دل دیوونه...❤


+ یا حبیبی یا الله...

یا محبوبی یا الله...

یا الله...

✓ ای فدای تو همه بزهای من 😭😭😭😭😭😭...

• دوستت دارم یا الله...

عاشقتم یا الله...

عشق منی یا الله...

روح منی یا الله...

قلب منی یا الله...

دوستت دارم یا الله...

مال منی یا الله...

+ ای فدای تو همه بز های من...😭😭😭

ای به عشق ت هی هی و هاهای من...😭😭😭😭

تو کجایی تا شوم من چاکرت.... چارقت دوزم کنم شانه سرت....😭😭😭

ای به عشقت هی هی و هاهای من....

دوستت دارم یا الله....

دوستت دارم یا الله....

عشق منی یا الله....

عشق منی یا الله...

مال منی یا الله....

یا الله یا الله...❤


الله اکبر.... الله اکبر....الله اکبر....

اشهد أن لا اله الله...

اشهد أن لا اله الله...

اشهد أن محمدا رسول الله

اشهد أن محمدا رسول الله

اشهد أن علیا ولی الله

اشهد أن علیا حجةالله...

حی علی الصلاة...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۰
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی