دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

می‌خواستم بگم...۲

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ

می‌خواستم بگم هنگامه خیلی حرف رفتن می‌زنه... می‌خواستم بگم خدایا...

می‌خواستم بگم دارم تمرین تنهایی زندگی کردن رو میکنم، از فردا که همه میرن مسافرت جز من..

می‌خواستم بگم که خودت پناهم باش..می‌خواستم بگم از این غربت این دنیا... این دنیا با همه زرق و برقش...

می‌خواستم بگم قلبم شکسته و تو هر تیکه ش تو رو طلب می کنه ...❤😘

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی