دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

دختر شیشه ای

طرح نقش سکوت بر قامت دلم

کلمات کلیدی

.

می‌خواستم بگم1

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ
سلام مهربون ترینم، وقتی باهات حرف میزنم، اثرش برام می مونه تا چند وقت بعدش. امروز حالم بهتر بود وقتی کنارم شما رو داشتم❤
خدا جونم می‌خواستم میشه خوب شم تا دوساعت دیگه؟ :(
روزه میخوام ....
می‌خواستم بگم که دلم تنگته. امشب حس می‌کنم راحت تر می‌تونم باهات حرف بزنم.
می‌خواستم امروز افطاری دکتر غلامی بود. توی مراسم کسی که قرآن می‌خواند این آیه رو خوند.... و اذا سالک عبادی عنی.... فإنی قریب....❤
دوبار هم خوندش. می‌خواستم بگم که هیچ کدوم اینا اتفاقی نیست. می‌خواستم بگم که ممنون عشق جان دلم ...😘😘
می‌خواستم بگم که مرسی ک با کلاس تفسیر آشنا شدم و شما بخوای رمش. می‌خواستم بگم مرسی که راه جلو پام میذاری.
می‌خواستم بگم که خدایا مرسی که انقدر خودت راه رو آسون می‌کنی..اینکه امشب راحت تر می‌تونم باهات حرف بزنم...می‌خواستم بگم مرسی خدا...❤❤😘😘😘
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
ترانه زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی